Monday, November 3, 2014

එම අරගලය එලඹෙන්නට නියමිතයි.............




මම මට පැවරී ඇති වගකීම ඉටුකිරීමට සූදානම්.

මම හිතනවා මගේ මරණය සිදුවන්න ඕනේ හදිසි රිය අනතුරකින් නොවෙයි කියලා.

මම හිතනවා මගේ මරණය සිදු වන්න ඔනේ පය ලිස්සා ඇද වැටීමකින් නොවේ කියලා.

මම විශ්වාස කරන්නෙ නෑ මම ඉපදුනේ හෘදයාබාධයකින් මිය යන්නට කියලා.

එහෙමත් නැත්තම් මම විශ්වාස කරන්නෙ නෑ මම ඉපදුනේ පෙනහළු පිළිකාවකින් මැරෙන්නට කියලා.

ඔබ හිතනවා නම් ඔබ මැරනේන තරුණ වැඩියි. ඔබට තව කාලයක් ජීවත් වෙන්න අවශ්‍යයි කියලා, එහෙම නම් සහෝදර සහෝදරියනි ඔබ දැනටමත් මරණයට පත් වී අවසානයි.

මම විශ්වාස කරනවා මට පැවරී ඇති කාර්යය සිදු කිරීමට මට හැකියාවක් තියෙනවා කියා.

මම විශ්වාස කරනවා කම්කරු පන්තියට වඩා හොඳ ජීවිතයක් ලබා දීමට මගේ ජීවිතය පරිත්‍යාග කිරීමට හැකි යැයි කියා.

මම විශ්වාස කරනවා ජාත්‍යන්තර කම්කරු අරගලයේ විප්ලවවාදීයෙක් හැටියට මට මරණයට පත් වන්නට හැකි යයි කියා.

ඔබ සියළු දෙනාම අවසානයේ එයත් සමග ජීවත් වේවි.

එම අරගලය එලඹෙන්නට නියමිතයි.

(ෆ්‍රෙඩ් හැම්ප්ටන්)
බූන්දි

No comments:

Post a Comment