Friday, January 16, 2015

මං ආදරේ ගෙම්බාට...................



මං ආදරේ ගෙම්බාට...................

( ගෙඔි කුමරුගේ ආදරයේ අතුරු කතාවක් )



ගෙම්බෙකුට මා පෙම් කළා
අසා ඔබ හිනැහේද
සිනහ හඩ මැද මැකුණු
කදුළක්ය ඒ ආදරේ
රුවැති දියණිය මං එකම
මහ රජුගෙ දස දෙස පතළ
නෙක කුමරුවන් සිටුවරුන්
ආවෝය අත පතා
ආඩම්බරකාරි මම
මායිම් නොකළ එකෙක්වත් තඔයකට
පාළු ළිද ළග එදා
කුළුදුලේ අප හමුවීම
ළිදට වැටි රත්තරං පන්දුව
අරන් දෙන්නට ගණන් උස්සා
බින්ද හැටි මගේ මානය
පුදුමයි රුවැති කුමරුවන්
ළගවත් නැමුණෙ නැති
මගේ උපන් දින සාදයට
රජ මැදුර වෙත ආව
අරුම අමුත්තා ඔහු
බොළද සාද කතාවෙන්
නිදිබරව උන් සැම මුවට
සිනහ කැන්දුව අපූරුව
ඔරවාගෙන උන්නත් මං
හදින් ගැසුවෙමි විසිල්
මිනිසුන් නොමැති මිනිස් සිරුරු මැද
ගෙම්බෙක් තුළ මට
මිනිසෙක්ව හමුවිය
සිරුර මෙන්ම
මිනිස්කමත් හුස්ම වැටෙන
මගෙ සයනෙ ගෙම්බෙක් නිදන
සිහිනයක් දෝ හැගුන
රැයම ගෝනුස්සා සමගින් සටන
පෙර විහිළුකාරයා
අභීත සටන් කරුවෙකු විය කදිම
හාදුවක් දුන්නෙ මම
ගණුදෙනුවකට නෙමේ රන් පන්දුවට
මේතාක් මා සෙවූ
සෙනෙහෙ පිරි හදවතක්
ගෙඔි සිරුර තුළ තිබු බැවිනි
ඇත්තමයි ඒ
හාදුවකි දුන් ආදරෙන්
කුමරෙකු බවට පත්විය ඔහු
සැමටම වඩා කඩවසම්
ඊළගට උන ඔක්කොම කෙටියෙන්
"ඊට පස්සෙ අපි බැන්දා"
ඔහු රජවුණා
දැන් හරිම වැඩ ඔහුට
රන් පන්දුවක් ගන්න
ළිදට පැන්න හැටි මතකවත්
නැහැනෙ අද
එදා වගේම අදත් සාදයක්
බදු බරෙන් හෙම්බත්ව
අවි අතට ගත් කැරළිකරුවන්ව
නසා ජය පැන් බොන
කොහෙද ඒ මිනිසා
ගෙඔි සිරුර තුළ උන්නු
මගේ කුටියවත් දෙස නොබල
පරාජිත කැරළිකරුවන්ගේ දියණියන්
තුරුළු කොට සයනෙට ඇදෙන
නුඔට නෑ මා පෙම් කළේ
මං ආදරේ ගෙම්බාට...................

( https://www.facebook.com/photo.php?fbid=774488882627864&set=a.169941886415903.41399.100002002790094&type=1&theater )

4 comments:

  1. වෙනස්ම විදිහක කවියක්.. ලස්සනයි..

    ReplyDelete
  2. අැත්ත කවුරුත් අන්තිමට යන්නේ ඔතනට තමයි..... අපි කරෙත් ඒහෙම දෙයක් වෙයිද දන්නෑ...............

    ReplyDelete